• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Аналіз організаційно-методичної роботи

Працюючи над єдиною педагогічною темою «Формування ключових компетентностей для успішної самореалізації в суспільстві на засадах педагогіки партнерства як одного з основних компонентів НУШ», педколектив використовував такі форми роботи як педагогічні ради, наради при директорові, засідання методичної ради, методоб’єднання класних керівників «Пошук», методоб’єднання учителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів природничо-математичного циклу, проведення майстер-класів на районних методичних об’єднаннях, участь у районних заходах.

Педагоги закладу брали участь в онлайн-засіданнях районних методичних об’єднань вчителів української мови та літератури, географії, історії, інформатики, фізичної культури, математики, де вони ділилися досвідом та показували майстер-класи своїм колегам:
Дораж О.О., Андрущенко А.С., Макаренко А.С., Будюкова В.Г.

Вчителі школи Пономарьова О.В., Дораж О.О., Андрущенко А.С. брали участь у фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують», де зайняли призові місця.

На засіданнях методичної ради розглядалися актуальні питання освітнього процесу. Для всіх вчителів були проведені консультації з планування, ведення шкільної документації.

Було вивчено та узагальнено досвід роботи учителя Дораж О.О. з теми «Використання інтерактивних ігр на уроках географії», Макаренко С.Ю. «Використання QR-кодів в ході підготовки до ЗНО», які були презентовані на засіданнях Валківського центру професійного розвитку педагогічних працівників.

В рамках декади педагогічної майстерності було проведено фестиваль методичних ідей, в ході якого учителі показали відкриті уроки та позакласні заходи з теми, над якою працюють.

Велике значення педагоги надають використанню інноваційних технологій, в тому числі інтернет-технологій.

Вимушене дистанційне навчання зумовило учасників навчального процесу використовувати цифрові онлайн-технології. Педагоги закладу поєднували роботу в асинхронному і синхронному режимах, здійснювали освітній процес з використанням освітніх платформ, працювали з інтернет-ресурсами, надавали консультації, здійснювали зворотній зв’язок з учнями та батьками через соціальні мережі.

Комп’ютерне забезпечення та освітні онлайн-програми під час проведення уроків та позакласних заходів використовували всі вчителі закладу. Учитель-методист Котляр Р.П. продовжує працювати над над створенням ментальних карт з української літератури.

В цьому навчальному році школа продовжує працювати в мережі Інтернет, який став високошвидкісним, що дало змогу організувати дистанційне навчання, використовувати листування через електронну пошту, публікувати матеріали на сайті школи (повідомлення про шкільні новини, про історію школи, проведені заходи, поточні плани та розклад уроків, дистанційне навчання тощо), використорвувати онлайн-програми навчального характеру під час освітнього процесу та новітні методичні розробки колег України.

Одним із показників діяльності педагогів є результативність участі їхніх учнів у предметних олімпіадах, але на жаль через карантинні обмеження проведення предметних Всеукраїнських олімпіад було в онлайн-режимі.

Квадрант-аналіз участі в олімпіадах Таблиця 9

Макаренко С.Ю. Переможці (місця) І Дораж О.О.
ІІ
ІІІ Парасочка І.Л. Котляр Р.П.
Спеціаліст ІІ категорія І категорія вища категорія
Немає Орлова Р.І., Маршала А.Є Омеляненко Т.М.

Результати участі здобувачів освіти в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад показали учні:

1місце – Мороз Анастасія, учениця 9 класу (географія, учитель Дораж О.О.),

1місце – Островна Софія, учениця 9 класу (правознавство, учитель Макаренко С.Ю.)

3 місце – Коваленко Кіра, учениця 9 класу (правознавство, учитель Макаренко С.Ю.)

3 місце – Юнак Богдан, учень 9 класу (іноземна мова (англійська), учитель Парасочка І.Л.)

У ІІ етапі Всеукраїнського мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка:

3 місце – Бородій Каміла, учениця 6 класу (учитель Котляр Р.П.)

В рамках зв'язків з вищими навчальними закладами складено угоди про співпрацю з Харківським національним університетом ім.В.Н.Каразіна, Харківською академією міського господарства, Коледжем переробної та харчової промисловості Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка, Харківським індустріально-педагогічним технікумом.

Недоліками в організації методичної роботи є недостатня участь педагогів в поширення власних розробок шляхом розміщення на Всеукраїнськиї освітніх сайтах, організація участі обдарованих дітей у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.

Навчально-матеріальна база дуже застаріла, потребують поновлення меблі, засоби навчання та онлайн-навчання, дидактичний матеріал.

Отже, пріоритетними напрямками організаційно-методичної роботи вважати:

- Впровадження вимог Концепції Нової української школи.

- Робота над методичною темою: «Формування ключових компетентностей у здобувачів освіти для успішної самореалізації в суспільстві на засадах педагогіки партнерства як одного з основних компонентів Нової української школи».

- Здійснення заходів щодо оновлення навчально-матеріальної бази школи, поповнення роздатково-методичними матеріалами.

- Впровадження в роботу особистісно-орієнтованого підходу, інтерактивних та тестових технологій з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.

- Виконання заходів з обдарованим дітьми, залучення їх до роботи в Малій академії наук та участі у предметних олімпіадах, різноманітних творчих конкурсах.

- Удосконалення системи методичної роботи з вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду вчителів школи і району.

- Забезпечення участі школи у фестивалях педагогічної творчості, конкурсах «Учитель року».

Кiлькiсть переглядiв: 1407

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.