• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Підсумки методичної роботи за минулий 2015/2016 навчальний рік

Організаційно-методична робота в школі була спланована і проводилась відповідно до наказу по школі від 31.08.2015 № 85 «Про організацію та проведення методичної роботи з педагогічними працівниками школи у 2015/2016 навчальному році» і була направлена на реалізацію методичних проблем:

- районної «Підвищення якості навчання і виховання у загальноосвітніх навчальних закладах Валківщини».

- шкільної «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення».

Організаційно- методична роботи школи спрямована на підвищення рівня професійної майстерності вчителів, активізацію їх педагогічної діяльності, на роботу над покращенням якості методичних розробок, створюваних педагогами-практиками.

Структура методичної роботи поєднує такі форми: педагогічна рада, методична рада, методичні об'єднання класних керівників, методичне об’єднання вчителів початкових класів, індивідуальні та групові форми роботи.

Педагогічний процес здійснювали 19 учителів, з них 3 – сумісники (ЛуценкоС.Г., Кожеуров М.В., Лісовин Л.П.): Вищу категорію мають 6 (32%) чол., 7 (37%) колег - І категорію, 1 (5%) чол. має ІІ категорію і
5 (26%) чол. – спеціалісти. Працювали: 1 учитель-методист (Котляр Р.П.) і п’ять із званням «Старший учитель» (Омеляненко Т.М., ЧечуйкоВ.Н., ПономарьоваО.В., Лісовин Л.П., Янковська Н.Т.).

Курсова перепідготовка педагогічних кадрів Таблиця 2

Роки 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016
Кількість учителів 4 4 5 4

Атестація педагогічних працівників Таблиця 3

Роки 2011/2012 2012/2013 2013/2014 2014/2015 2015/2016
Кількість учителів 3 4 4 3 3
Підтвердили категорію, звання 1 4 3 3 3
Підвищили категорію, звання 2 1

За три останні роки підвищив свою кваліфікаційну категорію 1 педагог.

Працюючи над єдиною педагогічною темою «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення» протягом 2015/2016 навчального року, був зроблений аналіз роботи педагогічного колективу.

Працюючи над єдиною педагогічною темою «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення», педколектив використовував такі форми роботи як педагогічні ради, наради при директорові, засідання методичної ради, методоб’єднання класних керівників «Пошук», методоб’єднання учителів початкових класів, проведення майстер-класів на районних методичних об’єднаннях, участь у районних конкурсах.

Педагоги закладу брали участь у засіданнях районних методичних об’єднань вчителів трудового навчання, образотворчого мистецтва, історії, української мови та літератури, географії, природознавства, інформатики, основ здоров’я, фізичної культури, початкових класів, де вони ділилися досвідом та показували майстер-класи своїм колегам: Пономарьова О.В., Чечуйко В.Н., Котляр Р.П., Дораж О.О., Полежаєва Р.І., Власенко Н.П., Якименко Л.О., Будюкова В.Г.

Було вивчено та узагальнено досвід роботи учителя Омеляненко Т.М. з теми «Шляхи формування основних математичних понять у старших класах», Якименко Л.О. з теми «Розвиток мовлення учнів на уроках української мови в початкових класах».

В рамках декади педагогічної майстерності було проведено фестиваль методичних ідей, в ході якого учителі показали відкриті уроки та позакласні заходи з теми, над якою працюють.

Велике значення педагоги надають використанню інноваційних технологій. В цьому році навчально-методична база школи з ліцензованим програмним забезпеченням використовувалась на уроках алгебри, геометрії, біології, хімії, географії, трудового навчання, історії, світової літератури, англійської мови. Комп’ютерне забезпечення під час проведення уроків та позакласних заходів використовували такі вчителі: Будюкова В.Г., Дораж О.О., Пономарьова О.В., Чечуйко В.Н., Янковська Н.Т., Холодна Д.В. Учитель Котляр Р. П. продовжує роботу над проблемою блочного викладання української мови.

В цьому навчальному році школа продовжує працювати в мережі Інтернет, використовує листування через електронну пошту та публікує матеріали на сайті школи: повідомлення про шкільні новини, про історію школи, проведені заходи, поточні плани та розклад уроків тощо.

Одним із показників діяльності педагогів є результативність участі їхніх учнів у предметних олімпіадах.

Квадрант-аналіз участі в олімпіадах Таблиця 9

Переможці (місця) І
ІІ
ІІІ Пономарьова О.В.
Спеціаліст ІІ категорія І категорія вища категорія
Дораж О.О. Немає Полежаєва Р.І., Маршала А.Є., Будюкова В.Г. Омеляненко Т.М., Янковська Н.Т. Котляр Р.П. Чечуйко В.Н.

3 місце на ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад показала учениця 10 класу Дораж Валерія із трудового навчання (учитель Пономарьова О.В.).

Пріоритетними напрямками організаційно-методичної роботи вважати:

- Робота над методичною темою: «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення».

- Здійснення заходів щодо оновлення навчально-матеріальної бази школи, поповнення роздатково-методичними матеріалами.

- Впровадження в роботу особистісно-орієнтованого підходу, інтерактивних та тестових технологій з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.

- Виконання заходів з обдарованим дітьми, залучення їх до роботи в Малій академії наук та участі у предметних олімпіадах, різноманітних творчих конкурсах.

- Удосконалення системи методичної роботи з вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду вчителів школи і району.

- Забезпечення участі школи у фестивалях педагогічної творчості, конкурсах «Учитель року».

Кiлькiсть переглядiв: 414

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.