• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Аналіз організаційно-методичної роботи

Працюючи над єдиною педагогічною темою «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення», педколектив використовував такі форми роботи як педагогічні ради, наради при директорові, засідання методичної ради, методоб’єднання класних керівників «Пошук», методоб’єднання учителів початкових класів, вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчителів природничо-математичного циклу, проведення майстер-класів на районних методичних об’єднаннях, участь у районних заходах.

Педагоги закладу брали участь у засіданнях районних методичних об’єднань вчителів трудового навчання, української мови та літератури, географії, інформатики, основ здоров’я, фізичної культури, початкових класів, зарубіжної літератури, математики, де вони ділилися досвідом та показували майстер-класи своїм колегам: Котляр Р.П., Янковська Н.Т., Пономарьова О.В.

Вчителі школи Карпюк С.А., Парасочка І.Л., Котляр Р.П. брали участь у фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують».Раїса Павлівна отримала диплом ІІ ступеня.

В рамках роботи районних методичних об’єднань засідання в закладі не були заплановані.

На засіданнях методичної ради розглядалися актуальні питання освітнього процесу. Для всіх вчителів були проведені консультації з планування, ведення шкільної документації.

Було вивчено та узагальнено досвід роботи учителя Котляр Р.П. з теми «Формування предметних компетентностей учнів шляхом використання ментальних карт як одного із засобів інтерактивного навчання на уроках української літератури», який було затверджено на раді районного методичного кабінету.

В рамках декади педагогічної майстерності було проведено фестиваль методичних ідей, в ході якого учителі показали відкриті уроки та позакласні заходи з теми, над якою працюють.

Велике значення педагоги надають використанню інноваційних технологій. В цьому році навчально-методична база школи з ліцензованим програмним забезпеченням використовувалась на уроках алгебри, геометрії, біології, хімії, географії, трудового навчання, історії, світової літератури, англійської мови. Комп’ютерне забезпечення та освітні онлайн-програми під час проведення уроків та позакласних заходів використовували всі вчителі закладу. Учитель-методист Котляр Р.П. працює над над створенням ментальних карт з української літератури.

В цьому навчальному році школа продовжує працювати в мережі Інтернет, який став високошвидкісним, що дало змогу використовувати не лише листування через електронну пошту, публікувати матеріали на сайті школи (повідомлення про шкільні новини, про історію школи, проведені заходи, поточні плани та розклад уроків тощо), а й використорвувати онлайн-програми навчального характеру під час навчально-виховного процесу та новітні методичні розробки колег України. Це дало змогу організувати дистанційне навачання в умовах загальноукраїнського карантину.

Одним із показників діяльності педагогів є результативність участі їхніх учнів у предметних олімпіадах:

В ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад показали учні:

1 місце з трудового навчання – учениця 10 класу Резник Маргарита (учитель Пономарьова О.В.)

2 місця: з географії – учениця 10 класу Золотих Ваніна Віолетта (учитель ДоражО.О.);

з української мови і літератури – учениця 10 класу Гасаненко Лілія (вчитель Котляр Р.П.):

з правознавства - учениця 10 класу Панасенко Катерина (учитель Сумцов Р.С.);

3 місця: з іноземної мови (англійської) - учениця 11 класу Юнак Ліана та учень 8 класу Шевченко Єгор (учитель Парасочка І.Л..);

з російської мови та літератури - учениця 10 класу – Резник Маргарита (учитель Холодна Д.В.);

3 місце з трудового навчання – учениця 8 класу Швидка Анастасія (учитель Пономарьова О.В.).

У Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.Т.Г.Шевченка маємо такий результат:

2 місце – учениця 11 класу Юнак Ліана (учитель Котляр Р.П.)

3 місце – учениця 5 класу Синкова Віолетта (учитель Андрущенко А.С.)

І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України:

2 місце – учениця 10 класу Панасенко Катерина з темою «Повернення з небуття родини полковника Певного, героя Великої війни» (учитель Будюкова В.Г.)

3 місце – учениця 10 класу Гасаненко Лілія з темою «Образ природи у творчості О.Ю.Коржа»(учитель Котляр Р.П.).

Обласний етап ХIХ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості: «Об’єднаймося ж, брати мої» за темою: «Ради тебе перли в душу сію, ради тебе мислю і творю!» (В.Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»)в номінації «Історія України і державотворення»:

2 місце – учениця 10 класу Панасенко Катерина з темою «Реабілітація репресованого поета-земляка О.Ю.Коржа» (керівник Будюкова В.Г.)

Загальний результат участі у районному етапі олімпіад – 4 місце серед закладів району. Але слід удосконалити роботу, щоб і надалі давати більш високі результати олімпіад.

Квадрант-аналіз участі в олімпіадах, конкурсах, МАН Таблиця 9

Переможці (місця)ІКотляр Р.П.Пономарьова О.В.
ІІДораж О.О.Будюкова В.Г.
Холодна Д.В., Сумцов Р.С.Андрущенко А.С.ІІІПарасочка І.Л.
СпеціалістІІ категоріяІ категоріявища категорія
НемаєПолежаєва Р.І., Маршала А.Є.Омеляненко Т.М.,Янковська Н.Т.

4 місце - це непоганий результат, але він вимагає покращити підходи і здійснювати більш якісну підготовку школярів до олімпіад з усіх предметів.

В рамках зв'язків з вищими навчальними закладами складено угоди про співпрацю з Харківським національним університетом ім.В.Н.Каразіна, Харківською академією міського господарства, коледжем переробної та харчової промисловості Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка, Харківським індустріально-педагогічним технікумом.

Недоліками в організації методичної роботи є недостатня участь педагогів у впровадженні інноваційних технологій, у підготовці обдарованих дітей до участі в Всеукраїнських предметних олімпіадах та творчих конкурсах, поширення власних розробок шляхом друкування у фахових журналах, газетах, інших педагогічних виданнях.

Навчально-матеріальна база дуже застаріла, потребують поновлення меблі, засоби навчання, дидактичний матеріал.

Отже, пріоритетними напрямками організаційно-методичної роботи вважати:

- Вивчення та впровадження вимог Концепції Нової української школи.

- Робота над методичною темою: «Формування особистості учня на основі якісної освіти та розвитку його ключових компетентностей, творчих можливостей, самовдосконалення».

- Здійснення заходів щодо оновлення навчально-матеріальної бази школи, поповнення роздатково-методичними матеріалами.

- Впровадження в роботу особистісно-орієнтованого підходу, інтерактивних та тестових технологій з метою підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації.

- Виконання заходів з обдарованим дітьми, залучення їх до роботи в Малій академії наук та участі у предметних олімпіадах, різноманітних творчих конкурсах.

- Удосконалення системи методичної роботи з вивчення та впровадження ефективного педагогічного досвіду вчителів школи і району.

- Забезпечення участі школи у фестивалях педагогічної творчості, конкурсах «Учитель року».

Кiлькiсть переглядiв: 699

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.